Jouw naam
Je bedrijfsnaam
Leg in +/- 5 regels uit wat jij en/of je bedrijf precies doet
Waarom ben je beter dan je concurrenten? Wat maakt jouw bedrijf uniek?
Wat is het primaire doel van je website? Bijvoorbeeld meer klanten krijgen, producten verkopen, informatie geven, contactinformatie, betrouwbaarheid uitstralen.
Beschrijf kort de inhoud van je website, wat wil je er opzetten?
Heb je al een website? Wat is je frustratie met je huidige site en wat vind je er goed/slecht aan?
De volgende vragen gaan over het publiek voor je website: Wie is de doelgroep voor je website/bedrijf? Bijvoorbeeld: potentiele of bestaande klanten. Beschrijf dan precies wie dat zijn.
Wat is het probleem van je bezoekers/potentiële klanten? Hoe kun jij ze helpen op jouw website met de vragen die ze hebben? Wat verwachten zij qua informatie te vinden op je site?
Call to action: welke actie wil je dat bezoekers op je website nemen? Moeten je bezoekers bijvoorbeeld je bellen, e-mailen, zich inschrijven voor een nieuwsbrief of een offerte aanvragen?
DESIGN: hoe ziet je ideale website eruit? Geef 3 voorbeelden van websites met hetzelfde doel of inhoud als jouw website. Bijvoorbeeld websites van concurrenten of collega’s. Eventueel met toelichting waarom zij anders zijn, wat je er wel en niet goed aan vindt.
Heb je al een logo en huisstijl?
Ja, ik stuur alles op
Nee, een simpel logo is voldoende
Nee, we willen graag een logo incl. huisstijl laten ontwikkelen
WEBSITE INHOUD & FUNCTIES Hoeveel pagina’s wil je straks op je nieuwe site? Geef ook aan als je bijvoorbeeld een blog/nieuws/portfolio functie op je website wilt (dit zijn wel extra pagina's maar tellen niet mee in de grootte van je site). Ik wil de volgende pagina's:
Ik wil graag een one-pager (website-in-1-dag)
Maximaal 5 pagina's (standaard website)
5-10 pagina's (middelgrote website)
Meer dan 10 pagina's (grote website)
PRAKTISCHE ZAKEN Hoe snel (of wanneer) moet de website af zijn? Denk ook aan de tijd die je zelf nodig hebt om materialen te verzamelen, te brainstormen, teksten te schrijven en feedback te geven op het design.
Wat is je budget? Het is goed om vooraf te weten wat je wilt/kunt besteden aan een website. Als het budget een beperkende factor is, kunnen we samen bepalen hoe we de tijd het meest efficient kunnen besteden voor het grootste effect.
Tot slot... Wanneer is de website een succes?
Verzenden